Thông tin giảng viên
Experience in teaching digital marketing and marketing management at both university and postgraduate levels.
Experience in conducting and publishing research in digital marketing, search marketing, and social media marketing.
Over 5 years of experience in teaching at academic institutions, including FPT University and Posts and Telecommunications Institute of Technology.
Experience in mentoring students in marketing strategies and real-world applications, particularly in the Vietnamese market.
A skilled researcher with a proven track record in publishing articles in international journals and conferences.
Expertise in guiding students through complex marketing concepts and helping them apply knowledge in practical settings.
Strong planning, strategic thinking, and research abilities with a focus on innovation and growth in marketing education.
Excellent communication skills with a focus on fostering collaboration and engagement in both academic and research environments.
Ngôn ngữ
- Vietnamese
- English
Học vấn
Trường đại học Kinh tế Quốc dân
- Khoa học máy tính – Công nghệ thông tin
Trường đại học FPT ( Thạc Sỹ)
- Quản trị kinh doanh – Quản trị điều hành
Kinh nghiệm
Trường đại học FPT
- Giảng viên Digital Marketing
Học viện Công nghệ Bưu chính Viễn thông
- Giảng viên Marketing
Công trình nghiên cứu
Tạp chí quốc tế: Analyzing Marketing Mix Strategy of Toys for Children, Rights of Consumers As Children – And Ho Chi Minh Ideologies for Children Development
Tác giả: Tác giả chính
Nơi công bố: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
Analysis of Marketing Strategy of Food and Milk Products for Children in Vietnam Market – And Legal Matters of Protecting Rights of Consumers Who Are Children in the Economy
Tác giả: Tác giả chính
Nơi công bố: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
Hội nghị quốc tế: Digital and Technological Solutions for Vietnam Tourism Services Development Part of the Lecture Notes in Networks and Systems book series (LNNS,volume 522)
Tác giả: đồng tác giả
Nơi công bố: Springer, Singapore
Tạp chí quốc gia: Ứng dụng Digital marketing trong hoạt động kinh doanh tại các doanh nghiệp du lịch của Việt Nam
Tác giả: Tác giả chính
Nơi công bố: Tạp chí Kinh tế Châu Á -Thái Bình Dương 0868-3808
Analysis of consumer perspective for the breakthrough innovation of market-oriented products Phân tích quan điểm của người tiêu dùng đối với sự đổi mới đột phá của các sản phẩm định hướng thị trường
Tác giả: Tác giả chính
Nơi công bố: Tạp chí Công thương