Thông tin giảng viên

Experience in teaching digital marketing and marketing management at both university and postgraduate levels.

Experience in conducting and publishing research in digital marketing, search marketing, and social media marketing.

Over 5 years of experience in teaching at academic institutions, including FPT University and Posts and Telecommunications Institute of Technology.

Experience in mentoring students in marketing strategies and real-world applications, particularly in the Vietnamese market.

A skilled researcher with a proven track record in publishing articles in international journals and conferences.

Expertise in guiding students through complex marketing concepts and helping them apply knowledge in practical settings.

Strong planning, strategic thinking, and research abilities with a focus on innovation and growth in marketing education.

Excellent communication skills with a focus on fostering collaboration and engagement in both academic and research environments.

Ngôn ngữ

  • Vietnamese
  • English

Học vấn

2009 - 2013

Trường đại học Kinh tế Quốc dân

  • Khoa học máy tính – Công nghệ thông tin
2021

Trường đại học FPT ( Thạc Sỹ)

  • Quản trị kinh doanh – Quản trị điều hành

Kinh nghiệm

2018 - 2022

Trường đại học FPT

  • Giảng viên Digital Marketing
2022 - Hiện nay

Học viện Công nghệ Bưu chính Viễn thông

  • Giảng viên Marketing

Công trình nghiên cứu

2022

Tạp chí quốc tế: Analyzing Marketing Mix Strategy of Toys for Children, Rights of Consumers As Children – And Ho Chi Minh Ideologies for Children Development

Tác giả: Tác giả chính

Nơi công bố: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)

 

2022

Analysis of Marketing Strategy of Food and Milk Products for Children in Vietnam Market – And Legal Matters of Protecting Rights of Consumers Who Are Children in the Economy

Tác giả: Tác giả chính

Nơi công bố: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)

2022

Hội nghị quốc tế: Digital and Technological Solutions for Vietnam Tourism Services Development Part of the Lecture Notes in Networks and Systems book series (LNNS,volume 522)

Tác giả: đồng tác giả

Nơi công bố: Springer, Singapore

2023

Tạp chí quốc gia: Ứng dụng Digital marketing trong hoạt động kinh doanh tại các doanh nghiệp du lịch của Việt Nam

Tác giả: Tác giả chính

Nơi công bố: Tạp chí Kinh tế Châu Á -Thái Bình Dương 0868-3808

2023

Analysis of consumer perspective for the breakthrough innovation of market-oriented products Phân tích quan điểm của người tiêu dùng đối với sự đổi mới đột phá của các sản phẩm định hướng thị trường

Tác giả: Tác giả chính

Nơi công bố: Tạp chí Công thương

Kỹ năng

Gallery

No images available in the gallery.

Bài viết - Bài nghiên cứu

No related posts found.